۱۳۹۰ دی ۲۳, جمعه

کمک خامنه ای برای حفظ دیکتاتوری بشار اسد



روز سه شنبه 20 دی، بار دیگر حمل سلاح از طرف رژیم ایران به قصد سوریه از طرف ترکیه افشا شد. این چندمین بار است که محموله های سلاح و تجهیزات نظامی به مقصد سوریه در ترکیه کشف می شود.
روز سه شنبه 20 دی، مقامات گمرک ترکیه خبر دادند که 4 کامیون حامل تسلیحات متعلق به رژیم ایران در نوار مرزی ترکیه و سوریه، از طرف پلیس ترکیه متوقف شده است.

حمایت جمهوری اسلامی از دیکتاتوری بشار اسد در حالی صورت می گیرد که مردم سوریه به طور روزانه توسط بشار اسد به خون کشیده می شوند.
به گزارش روز 19 دی سایت لبنان، فرمانده تیپ ارتش آزادی سوریه، اعلام کرد که «ما عهد کرده ایم سوریه را از چنگ رژیم تروریستی تهران، و ظالمان بشار اسد نجات دهیم».
سقوط بشار اسد به معنای از دست دادن یکی از پایگاههای ارتباطی رژیم ولایت فقیه و حزب الله است. از طرف دیگر سرنگونی دیکتاتوری بشار اسد پایه های لرزان دیکتاتوری ولایت خامنه ای را بحرانی تر خواهد کرد. بر همین منظر خامنه ای تمامی تلاشش را جهت حفظ رژیم اسد خواهد کرد. به ویژه در شرایطی که جنش مردمی مخالف بشار اسد و نیروهای اصلی مخالف این رژیم، مرز بندی روشن و قاطعی با حاکمان تهران دارند.
هر گونه حمایتی از دیکتاتوری خون ریز بشار اسد محکوم است. مردم سوریه با پرداخت هزینه سنگین روزانه، آینده محتوم سقوط رژیم بشار اسد را نوید می دهند.     
زینب میر هاشمی 

هیچ نظری موجود نیست: