۱۳۹۰ دی ۲۲, پنجشنبه

در پاسخ به کشته شدن احمدی روشن نماینده رهبر ایران در روزنامه کیهان خواستار ترور مسئولان اسرائیلی شد


حسین شریعتمداری نماینده آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در روزنامه کیهان، خواستار ترور نظامیان و مقام های اسرائیلی به عنوان مقابله به مثل ترور دانشمندان هسته ای این کشور شد. 
این خواست شریعتمداری یک روز پس از آن مطرح شد که مصطفی احمدی روشن معاون بازرگانی سایت اتمی نطنز صبح روز چهارشنبه 11-1-2012 بر اثر انفجار بمب مغناطیسی چسبانده شده به خودروش در تهران ترور شد.
تهران اسرائیل را متهم به ترور احمدی روشن کرده است. در دو سال گذشته، شماری از دانشمندان مرتبط با برنامه اتمی جمهوری اسلامی ایران، ترور شده اند.
شریعتمداری در یادداشت امروز خود در روزنامه کیهان نوشته است: "جای این سؤال است كه چرا جمهوری اسلامی ایران از حق قانونی خود برای مقابله به مثل كه نه فقط در آموزه های اسلامی، بلكه در تمامی نظام های حقوقی بین المللی تحت فصل RETALIATE به رسمیت شمرده شده استفاده نمی كند؟!"

نماینده آیت الله خامنه ای در روزنامه کیهان ادامه داده است: "برای سیستم اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران كه طی 32 سال گذشته در جنگی تمام عیار با تمام سرویس های اطلاعاتی و امنیتی دشمن كارآزموده شده و تجربیات فراوان و پیچیده ای اندوخته است، ترور نظامیان و مقامات اسرائیلی به آسانی امكان پذیر است. این جرثومه های فساد به راحتی قابل شناسایی و به آسانی قابل دسترسی هستند. امروزه جمهوری اسلامی ایران، فداییان پاكباخته و سینه چاك فراوانی در سراسر جهان دارد كه تنها با یك اشاره از ژرفای دل و جان برای مجازات آنها مایه می گذارند."

این در حالی است که اسماعیل کوثری، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم دیروز در گفت و گو با سایت بازتاب در پاسخ به این سئوال که آیا در چنین شرایطی ایران باید دست به مقابله به مثل بزند، گفته بود: "به هر حال این جزو مواردی است که مقامات ارشد نظام و همچنین شورای عالی امنیت ملی باید در مورد آن تصمیم بگیرند."

هیچ نظری موجود نیست: