۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

انهدام " چهار تیم عملیات انتحاری " در ایران



محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران از انهدام چهار تیم تروریستی که قصد انجام عملیات انتحاری در ایران داشتند خبر داد.

پاکپور در مصاحبه با خبرگزاری فارس در این باره گفت: " اطلاعاتی داشتیم که عناصر ضد انقلاب خارج از کشور تعدادی تیم برای اجرای عملیات‌های انتحاری سازماندهی کرده‌اند."


وی افزود: "عزیزان اطلاعاتی نیروی زمینی تلاش زیادی کردند که آنها را رهگیری کنند و در پی این اقدامات بود که این تیم‌ها در دام رهگیری ما قرار گرفته‌اند."

پاکپور در بیان جزئیات عملیت دستگیری خاطرنشان کرد که نخستین تیم را سپاه پاسداران چند روز پیش از عید نوروز دستگیر کرد که مقادیر زیادی کمبرند انتخاری و جلیقه انفجاری در حوزه آن ها کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه اظهار داشت: "به دنبال آن، بعد از دوم و سوم عید، سرنخ‌هایی از تیم‌های دیگر به دستمان آمد و عملیات‌های مختلفی را در جنوب شرق انجام دادیم که باعث شد دو تیم دیگر از عناصر ضد انقلاب منهدم و چهار نفر از آنها به درک واصل شوند. همچنین چندین نفر با تجهیزات کامل از این عناصر دستگیر شده‌اند."

وی افزود: "زمانی که تصاویر تجهیزات این تیم‌ها منتشر شود متوجه می‌شوید که آنها چه توطئه‌‌ایی را برای مردم این مملکت در ایام عید تدارک دیده بودند که توطئه‌شان نقش بر آب شد."

این فرمانده نظامی ایران خاطرنشان کرد که "این چهار تیم تروریستی" در مناطق جنوب شرق این کشور منهدم شده اند.

اشاره فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران به استان سیستان و بلوچستان واقع در جنوب شرقی ایران است. این استان هم مرز پاکستان بارها شاهد عملیات انتحاری و درگیری نیروهای دولتی ایران با شبه نظامیان وابسته به گروه جند الله است. عمده ساکنان این استان سنی مذهب هستند که می گویند از تبعیض حکومتی رنج می برند.

ماه گذشته محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران علام که بود نیروهای اطلاعات سپاه چند عملیات انتحاری، انفجاری و ترور را در روزهای عید نوروز در نقاط حساس این شهر خنثی کرده اند.

او در این باره گفته بود که :"بچه های گمنام اطلاعات سپاه از مدتها قبل از عید بر روی تیم‌های تروریستی کار کرده و توانستند در زمان مناسب به بهترین شکل با آنها برخورد کنند."

دبی-العربیه.نت فارسی

هیچ نظری موجود نیست: